FBO Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Deo & Serum

Gå ner

Deo & Serum Empty Deo & Serum

Inlägg av jennylaismark sön apr 30, 2017 10:33 am

Forever Ever Shield Deodorant!

Detta är en oerhört prisvärd deodorant, 92 kronor för en otroligt dryg deo som varar i snitt 4-6 månader. Innehåller inget aluminium, inga salter och inget svavel (därmed superbra att rekommendera till bröstopererade och/eller kvinnor med anlag för bröstcancer).
UNISEX! Doften är diskret och fräsch- passar både män och kvinnor. Går utmärkt att applicera direkt efter rakning; svider inte utan ger en len, mjuk känsla. Lämnar inte heller några märken på kläderna:)

För ett tag sedan såg jag ett reportage där man granskade roll-on-deodoranter... När deodoranten använts ett par månader öppnade man förpackningen och tittade i, och - låt mig säga- jag är inte direkt äckelmagad, men detta var allt annat än fräscht... Tänk så ofta man försöker "fräscha till sig" genom att sätta på lite ny deo "i farten" (alltså inte efter duschen, när man är ren)... Eftersom roll-on-deo har en kula så får man ju IN en massa "skit" i deon, som ligger där och gror under ganska lång tid (som man inte märker, för det döljs av parfymen i deodoranten... Efter det reportaget bestämde jag mig för att sluta med roll-on och enbart använda deo-stick. Där riskerar man inte att få in någon skit i deon- det sitter ju isf enbart på ytan och kan lätt torkas av vid behov:)

Svettas man ovanligt mycket kanske inte vår deo är att rekommendera... jag tycker själv att den är väldigt mild, men för "normala" fall så är den kanon. Dryg, len och skön! Och om kunden mot förmodan inte skulle vara nöjd så har han/hon ju nöjdkundgarantin!

Detta är också en bra produkt att VIP:a med, eftersom den är så pass billig. Så- har du någon kund som handlar annat- skicka med en deo på köpet! Kunden blir garanterat positivt överraskad! För en assistant supervisor kostar detta bara 60 kronor, och du har en nöjd kund som potentiellt kommer fortsätta handla deon och även rekommendera den till andra:)

Aloe Nourishing Serum

Ett härligt serum som är en del av Sonya Skincare-paketet, men som även kan användas separat.
Fuktighetsbevarande, gör huden silkeslen och ger en vacker lyster:)
Innehåller aloe vera gel, vitt te, mimosaextrakt och vitamin E (Vitamin E är en kraftig antioxidant som drastiskt minskar bildandet av fria radikaler i huden och hjälper till att stärka hudens fuktbarriär).
Väldigt dryg och prisvärd. Till skillnad från många andra serum på marknaden så behöver det här serumet INTE kompletteras med annan fuktkräm.
Passar alla hudtyper eftersom aloe veran gör den adaptogen.
Utöver att använda den som ansiktskräm kan man även ha den i håret, som ett "leave-in-balsam" för svårborstat och/eller flygigt hår för att stärka håret och få en fin lyster.

Den här produkten är oerhört populär och man känner direkt hur skön den är- min erfarenhet är att om jag låter någon prova (t.ex. ett "pump" på handryggen) så vill de absolut köpa!


jennylaismark

Antal inlägg : 45
Registreringsdatum : 15-10-23

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet